donderdag 8 juni 2017

Het beste schooljaar van mijn leven is bijna voorbij


Hallo beste lezers van onze  klasblog  .

zoals jullie weten is het einde van het schooljaar nabij .

Dus zou ik graag nog eens  terug dengken aan het voorbeië schooljaar .

Eerst en vooral wil ik terugdenken aan de branding

de branding is een werkplaats voor  mensen met een verstandelijke  beperking .

Met de branding deden we veel activiteiten zoals het blue assist spel  maar de picknick was ook heel leuk  op de sportdag was het ook heel leuk  toen we het parkoer moesten doen en de winaars waaterballonnen op de verliezers mochten gooien en juffrouw zat  ook bij de verliezers  dus Emre en ik zagen onze kans  en gooiden de waaterballonen  op juf na een lange achtervolging

ik hoop dat je mijn waargebeurd verhaal leuk vond

vele groetjes Levi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten