donderdag 8 juni 2017

πŸ’—πŸ’—πŸ’œπŸ’–Hallo iedereen!

het einde van het schooljaar is op komst dit zijn al mijn herinneringen die ik Nooit zal vergeten!!!

Ik vond Pairi Daisa echt heel leuk allemaal speciale en zeker mooie dieren, de pauw vond ik het leukst !!!!!
We zijn  ook samen met z'n allen naar het beroepenhuis gagaan waar je allerlei soorten beroepen kon uitproberen :kapper,...,..
We zijn lekker gan picknicken in het park en  hebben  heel veel zoetigheden en lekkere dingen gegeten +het was dialectdag.
We hebben koekjes leren bakken ze waren heel lekker!!

Juffrouw Charlotte ons  haar lekkere  laten proeven en we hebben haar lekkere recept ook gekregen!
joepie!!
We hebben ook meerdere fietstochten gemaakt,dat dat vond ik heel leuk met z'n allen!
We zijn samen naar de Branding geweest en dat was aangenaam er zijn daar alen maar lieve mensen!
Juffrouw Charlotte heft ons ook leren mooie kunstwerkjes maken.
We zijn echt heel blij met zo'n juffrouw die super lief is!!!
Juffrouw Charlotte heeeft ons ook leren zumbadansen!
echt leuk!!!

Liefs Omaima

liefs Omaima


Geen opmerkingen:

Een reactie posten