donderdag 8 juni 2017

💖😚Hallo lezers

De vakantie is in aantocht!!!(joepie).
En dus daarom besloot ik om een tekst voor op de blog te maken over wat we hebben gedaan in afgelopen 10 maanden. We gaan het hebben over 50 jaar schoolfeestn.Ik heb me toen heel veel geamuseerd met al die activiteiten zoals: Jumbe,dansles,volkdansen...en nog veel meer .Dan gaan we over naar De branding.Ik moet toegeven dat ik in het begin dat ik ze zag heel bang was,maar toen ging alles heel goed.En nu over mijn klas: ik ben SUPER SUPER trots op mijn klas want het zijn heel toffe mensen .Echt zij zijn top.En dan mijn juf.Ze is heel lief,aardig,mooi heeft smaak voor kleding.We hebben veel leuke dingen met elkaar gedaan zoals:zumba,kerstkoekjes bakken ,pannekoeken bakken,de picknick enz.Ik heb dit al eerder gezegd,maar zij is de beste juf die je kunt wensen.





DAT WAS MIJN VERHAAL


Groetjes Talhatou.!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten