donderdag 8 juni 2017

Vertellen over mijn beste schooljaar.

Hallo,

ik vond dit schooljaar echt leuk. Met een chille juf. Heel lief, sportief en nog zoveel meer. Soms als

we zelfstandig werken en als een leerling aan haar vraagt om een liedje op te zetten, doet ze het soms.

Het was heel erg leuk bij sportklassen. En allerlei activiteiten. We hebben zelfs een baseballtoernooi

gespeeld. Mijn groep en ik stonden op de tweede plaats. Wanneer het 50 jaar feest was, was het heel

erg leuk. Heel veel dingen die je kon doen. Ik vind het leuk in deze klas en wil niet weggaan uit deze

klas. Het is de beste klas ooit die ik ken en zo gaat het verder..




                                                                   
                                                        LIEFS SALAH





                       

                           

Geen opmerkingen:

Een reactie posten